UUR
MIN
SEC
×
  • Veilig betaling

  • Gratis luxe rugleuning bij aankopen boven de 54 EUR

  • Gratis expres-levering binnen 24-48 uur

Koopvoorwaarden

Koopvoorwaarden:

MyPosture.be is eigendom van Posture Clothing ApS, Skt. Knuds Torv, 3. 4. tv. 8000 Århus C, Denemarken 

Contactinformatie:

+45 71 99 01 16

Holland@MyPosture.dk

Alle klanten van MyPosture.be hebben natuurlijk 2 jaar lang reclamatierecht.

We schrijven pas geld van de kaart van de klant af wanneer het artikel wordt verzonden.

U kunt betalen met Visa en Mastercard.

Als je je pakketje niet krijgt - of als je ons een verkeerd adres hebt gegeven bij het bestellen - dan zullen we een korting geven van 20 euro op de verzendkosten

1) Wat doet MyPosture.be met uw persoonsgegevens?

We gebruiken uw adres alleen om de bestelde goederen naar u te kunnen verzenden. 

Uw e-mailadres wordt gebruikt voor schriftelijke communicatie wanneer we u niet telefonisch kunnen bereiken. Uw telefoonnummer wordt gebruikt door onze klantenservice, indien er mogelijk vragen zijn over uw bestelling. Bovendien fungeert uw telefoonnummer als uw unieke klantennummer in onze klantendatabase. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, meldt u zich automatisch aan voor onze mailinglist en zult u automatisch de nieuwsbrief ontvangen. U kunt zich daarvoor echter afmelden door op de link onder aan de eerste ontvangen nieuwsbrief te klikken.

Alle informatie wordt strikt vertrouwelijk behandeld en zal niet aan derden worden doorgegeven

2) Kopen bij MyPosture.be

Alle bestellingen / betalingen verlopen via de website. 

3) Prijzen

Alle prijzen zijn inclusief 25% btw en in Deense kronen, tenzij anders vermeld. De prijzen zijn alleen geldig in Denemarken, excl. de Faeröer en Groenland. Voor verkoop buiten de EU wordt de Deense btw van het bedrag afgetrokken.

De prijzen zijn de actuele dagprijzen. Koopovereenkomsten worden in het Deens gesloten.

4) Levering algemeen

De aangegeven prijs op het moment van bestellen is de geldende aankoopprijs.

5) Betaling

U hebt de volgende opties voor de betaling:

Bij betaling met een MasterCard/VISA-creditcard wordt het bedrag pas op uw kaart in mindering gebracht, wanneer uw bestelling is verwerkt. We schrijven nooit meer geld van uw kaart af dan de waarde van de goederen die naar u worden verzonden. Wanneer een artikel moet worden nabesteld, wordt dit in mindering gebracht op het bedrag dat van uw kaart wordt afgeschreven.

Verkopen aan Groenland en de Faeröer, evenals andere landen, kunnen alleen worden uitgevoerd na vooruitbetaling of betaling met een creditcard.

6) Verzending en expeditie

Alle goederen worden verzonden met Post Danmark. De verzend- en expeditiekosten zijn DKK 29,00 per expeditie – tenzij er "aanbiedingen" met gratis verzending zijn.

Kleine orders, waarbij het pakket klein genoeg is om per post te worden verzonden, gaan als brief.

Grote orders zullen altijd worden verzonden als Track & Trace.

7) Levering 

U ontvang uw bestelling wordt normaal gesproken binnen 1-3 dagen nadat uw betaling in ons systeem is ontvangen. 

8) Reclamatierecht 

U hebt 24 maanden reclamatierecht vanaf de datum waarop u uw goederen ontvangt, bewaar uw factuur dus goed. 

Het reclamatierecht geldt alleen voor verborgen gebreken. Als het productdefect is te wijten aan zichtbare gebreken, moet de klacht zonder onnodige vertraging worden gemeld en binnen twee maanden na detectie van het defect.

Normale slijtage, ruwe behandeling of onjuist gebruik, behandeling en wassen vallen niet onder het reclamatierecht.

Als u een artikel ontvangt, dat tijdens het transport kapot is gegaan, vragen wij u om de beschadigde verpakking met de goederen te retourneren. U moet er bovendien voor zorgen dat u bij ontvangst de schade meldt bij GLS.

Als uw product kapot gaat voordat de reclamatietermijn verlopen is, zullen wij proberen om het probleem op te lossen door het artikel te repareren. De consument kan alleen een nieuw artikel eisen, wanneer de eis niet leidt tot onevenredig hoge kosten voor de verkoper in vergelijking met een reparatie.

Wij vragen u een e-mail te zenden waarin u uw ordernummer opgeeft en het probleem beschrijft. Wanneer u uw artikelen naar ons retourneert, vergeet dan niet om een kopie van de factuur die u heeft ontvangen met de artikelen bij te voegen, inclusief een gedetailleerde beschrijving van de omstandigheden die belangrijk zijn voor de klacht. De expeditietijd is normaliter 1-4 weken na ontvangst.

 

Retouradres:

Skt. Knuds Torv, 3. 4. tv. 8000 Århus C, Denemarken 

Onderwerp: Klachten.

(Zorg ervoor dat u het bestelformulier bijvoegt en beschrijft wat u wilt) 

MyPosture.be is eigendom van Posture Clothing ApS, Skt. Knuds Torv, 3. 4. tv. 8000 Århus C, Denemarken 

VERGEET UW GEGEVENS NIET ZODAT WIJ ZIEN WIE WAT RETOURNEERT EN WAAROM.

Als de klacht gegrond is, vergoeden wij natuurlijk uw verzendkosten. 

9) Ruilen.

Als u uw aankoop wilt ruilen stuur dan een e-mail naar Holland@MyPosture.dk, waarin u uw ordernummer aangeeft en het feit dat u uw aankoop wilt retourneren. Dit dient uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw goederen plaats te vinden. U dient uw artikelen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. U kunt uw artikelen gewoon retour zenden nadat u uw e-mail heeft verzonden.

10) Retourneren

Wanneer u uw aankoop ongedaan wilt maken, kunt u uw product retourneren en om restitutie vragen. Wij volgen het consumentenrecht met betrekking tot retouren.

Indien u uw aankoop ongedaan wilt maken, stuur dan een e-mail naar kontakt@MyPosture.be met daarin uw ordernummer en het feit dat u uw aankoop wilt retourneren. Dit dient uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw goederen plaats te vinden. Uw artikelen moeten uiterlijk 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. 

Wanneer u uw artikelen verstuurt, vergeet dan niet om uw bestelformulier in het pakket bij te voegen, zodat we kunnen zien van wie het vandaan komt, en te vermelden waar het om gaat.

Wanneer uw artikelen meer dan "normaal" zijn gedragen en sterk naar zweet ruiken of etensvlekken hebben, behouden we ons het recht voor om niet het volledige bedrag terug te betalen.

U moet uw shirt in principe gebruiken, zoals men doet in een winkel/paskamer. Maar draag het niet meerdere dagen voordat u het retour zendt.

Alle retouren moeten worden gestuurd naar:

Brunbjergvej 1, 8240 Risskov, Denemarken 

11) Privacybeleid

Bij MyPosture.be behandelen wij uw persoonsgegevens vertrouwelijk. U kunt er dus zeker van zijn dat uw persoonsgegevens zoals telefoonnummer, e-mailadres enz. die u bij aankoop of dergelijke verstrekt, niet aan derden worden verkocht of doorgegeven.

Uw gegevens zijn alleen beschikbaar voor management, boekhouding en administratie van www.MyPosture.be en zullen alleen worden gebruikt om u te voorzien van de klantenservice die we op ons hebben genomen, met inbegrip van de verzending van bestelde artikelen en een eventuele. kredietbeoordeling.

12) Creditcardgegevens:

Wanneer u creditcardgegevens verstrekt bij aankoop, wordt de informatie opgeslagen op een beveiligde server en alleen totdat de goederen zijn verzonden en het bedrag is voldaan. Hierna is de informatie niet langer beschikbaar. 

13) Bezwaar maken

U kunt altijd bezwaar maken tegen www.MyPosture.be en u heeft het recht om in te zien welke informatie wij over u registreren. Dit wordt gedaan door contact met ons op te nemen via e-mail: Holland@MyPosture.dk

Persoonsgegevens worden geregistreerd bij Posture Clothing ApS en gedurende vijf jaar bewaard, waarna de gegevens worden verwijderd.

MyPosture.be is eigendom van Posture Clothing ApS, Skt. Knuds Torv, 3. 4. tv. 8000 Århus C, Denemarken 

14) Recht en bevoegde rechtsinstantie

Het kopen van goederen op MyPosture.be valt onder Deense wetgeving. Elk geschil wordt beslecht door de normale Deense rechtbanken.